Żurawina i błonnik jabłkowy Błonnik owsiany Błonnik jabłkowy Błonnik kakaowy Błonnik lniany Błonnik marchwiowy Aronia i błonnik jabłkowy

Wybierz błonnik o którym chcesz wiedzieć więcej

Czy wiesz, że problem zaparć dotyka coraz szerszą grupę osób?

Uczucie ciężkości coraz częściej towarzyszy nam w życiu codziennym. W dobie konsumpcjonizmu, jedzenia wysokoprzetworzonego i Fast Foodów ten dyskomfort jest jeszcze silniejszy.

Dlaczego nam "ciężko"?

Ponieważ w naszych posiłkach zawarta jest tylko 1/3 dziennej dawki błonnika potrzebnej, by nasz organizm normalnie funkcjonował. Może czas, by nasz organizm dostał coś naturalnego i bardzo potrzebnego? Dlatego na przekór nowoczesnym trendom, stawiamy na zdrowie i naturę.

Dlaczego błonnik?

Przede wszystkim dlatego, że przyspiesza perystaltykę jelit – wypełnia je, pobudza ich ruchy i przyspiesza przejście treści pokarmowych przez przewód. Dzięki temu niwelowany zostaje problem zaparć oraz zmniejsza się ryzyko zachorowania na nowotwór jelita grubego. Błonnik wspomaga nas również w walce ze zbędnymi kilogramami. Pęczniejąc w żołądku zmniejsza uczucie głodu, a także pomaga usunąć z naszych organizmów toksyny.

Wzbogacając dietę w błonnik zapobiegamy również:

Cukrzycy - błonnik powoduje obniżenie hiperglikemii po posiłku.

Miażdżycy i chorobie wieńcowej- ogranicza przyswajanie tłuszczu obniżając poziom cholesterolu.

Kamicy żółciowej- zmniejsza wydzielanie cholesterolu do żółci.