Żurawina i błonnik jabłkowy Błonnik owsiany Błonnik jabłkowy Błonnik kakaowy Błonnik lniany Błonnik marchwiowy Aronia i błonnik jabłkowy

Wybierz błonnik o którym chcesz wiedzieć więcej

Błonnik jabłkowy

Błonnik jabłkowy

Błonnik jabłkowy łączy wszystkie zalety błonnika rozpuszczalnego i nierozpuszczalnego charakteryzując się przy tym atrakcyjnymi walorami smakowymi. Zawiera ilości błonnika porównywalne do kilku kilogramów owoców. Może być doskonałym składnikiem wielu potraw i napojów. Wzbogaca aromat zup czy sosów, może być mieszany z płatkami zbożowymi bądź mussli. Doskonały jako posypka do surówek, sałatek owocowych i warzywnych.

Błonnik po spożyciu chłonie wodę i pęcznieje w przewodzie pokarmowym dając poczucie sytości - zapobiega tyciu. Błonnik zwiększa perystaltykę i przyśpiesza proces wydalania masy pokarmowej. Skraca to czas kontaktu toksycznych substancji ze ścianą jelit, czas absorpcji tłuszczów, zmniejsza wchłanianie cholesterolu i triglicerydów. Błonnik jest prebiotykiem przyczyniającym się do rozwoju mikroflory jelitowej, tworząc naturalne podłoże i pożywkę dla bakterii probiotycznych.

Codzienna dieta każdego człowieka różni się od siebie, dlatego dawkowanie , należy dostosować do indywidualnych potrzeb. Zacząć od małych porcji (1 łyżeczka ok. 3,5g dziennie) i stopniowo zwiększać do uzyskania optymalnych rezultatów. Błonnik wymieszać z wodą, innym napojem lub jogurtem. Każdorazowo popić szklanką wody. Nie spożywać na sucho. Nie należy przekraczać porcji 6 łyżeczek dziennie.

Przechowywać w szczelnie zamkniętym opakowaniu, w suchym miejscu, niedostępnym dla małych dzieci.

Preparat można nabyć w naszym sklepie internetowym

Wartość odżywcza w 3,5g

Wartość energetyczna 4,3 kcal (18,1kJ)
Białko 0,19g
Węglowodany przyswajalne 0,59g
Tłuszcz 0,13g
Błonnik całkowity w tym: 2,53g
-nierozpuszalny 1,94g
-rozpuszczalny 0,41g

Skład preparatu: błonnik jabłkowy (min. 67% błonnika pokarmowego)

Przeznaczony dla osób dorosłych:

  • wspomaga perystaltykę jelit,
  • wspomaga pracę przewodu pokarmowego,
  • wspomaga rozwój korzystnych bakterii jelitowych,
  • nie podwyższa wartości energetycznej posiłku.